Servisní modul neobjednává tonery

Nejdříve je třeba zjistit pro jaké zařízení servisní modul neobjednává tonery.
 
  1. Zkontrolujte zda je zařízení ve stavu Aktivní, nebo Připravené pro monitorování (klikněte na logo MyQ v levém horním rohu - Tiskárny)
  2. Pokud je zařízení v jednom z těchto dvou stavů, je potřeba zkontrolovat, zda je přidáno v servisním modulu (logo MyQ v levém horním rohu - Smlouvy - smlouva - Tiskárny).
  3. Zkontrolujte komunikaci servisního modulu. Musí se zobrazit hláška Akce byla provedena úspěšně (Nastavení - Servisní modul - otestovat tlačítka Test)
  4. Pokud funguje tlačítko Test zkontrolujte prosím v sekci Objednávky, zda jsou všechny objednávky ve stavu UZAVŘENA. Pokud ne, prosím uzavřete objednávku tak, že na ní dvakrát kliknete a zvolíte Ukončit a Uzavřít.
  5. Zkontrolujte stav skladu v MyQ, zda souhlasí s fyzickým stavem tonerů, které máte u sebe. (Sklady - sklad). Pokud stavy nesouhlasí, kontaktujte prosím helpdesk@janus.cz