Nový portál podpory produktů Kyocera a MyQ

Společnost JANUS spol. s r.o., distributor značek KYOCERA a MyQ oznamuje, že v rámci zvyšování standardu kvality technické podpory spustila  nový zákaznický portál pro evidenci všech příchozích požadavků s možností sledování stavu jejich řešení.
 
„Vytvořením jednotné platformy pro zasílání servisních požadavků, technických dotazů a další uživatelskou podporu produktů KYOCERA a MyQ vycházíme vstříc svým zákazníkům při efektivním řešení jejich požadavků. Dostupnost portálu je 7 dní v týdnu, 24 hodin denně a zákazníci tak mohou vyhledat řešení nebo zasílat své požadavky  kdykoliv to budou potřebovat.“ – říká Petr Vogeltanz, vedoucí servisního oddělení JANUS.
 
Portál umožní zákazníkům komunikovat se specialistou pro danou oblast, zadávat tikety (požadavky) a sledovat jejich stav v průběhu řešení. Zároveň umožní prohledávat  databázi znalostí nebo sledovat důležité novinky vztahující se k zákaznické podpoře prostřednictvím RSS kanálu.
I nadále zůstávají v platnosti další dosud dostupné formy komunikace prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.